Känslor

Just nu känns det som om jag sitter i en bergochdalbana gjord av känslor. Jag är glad och mår bra och barnen är friska. Som påtalat ligger en veckas betald ledighet framför mig. Jag ska få träffa underbara M med familj och ha en mysig semester i Göteborg.

Samtidigt får jag rapporter om att 2 barn som jag tycker om ligger på sjukhus.

Då slår en dröm in! om 6 månader kommer jag ha fikaavstånd till en av de som står mig allra närmast <3

Då kommer rapporter om att de två fantastiskt starka och fina flickorna får hjälp av respirator och ecmo.

Känslorna går inte ihop.

Flickorna är starka, de är riktiga kämpar. Föräldrarna är starkare ändå, riktiga hjältar. Mina tankar är hos er hela tiden, snart är ni hemma alla 4 igen <3

Kom ihåg att leva idag och ta hand om varandra! Jag sover extra nära barnen i natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

.

RSS 2.0