Fyraårig förlovningsdag

Jupp, tänk att det gått 4 år sen jag fick den stora frågan med stort F. Och nästa månad blir lilla hjärtat hela 5 år! Tiden bara rusar, men jag fångar varje ögonblick :)

Förra helgen när jag låg och var oduglig fick jag en jättefin tavla av min prins:


I morse var han go och smög upp med barnen och tänkte att jag skulle få sova några minuter till. Tyvärr så tyckte även min väckarklocka det så en kvart innan skolan börjar slog jag upp mina blå. Men jag hann! med 3 min till godo klev jag in i klassrummet ;-)

På eftermiddagen gick vi på café med kompisar och åt gott fika innan vi gick hem och lekte en stund. När A kom hem åt vi middag sedan tittade vi på hitta Nemo och åt chips.

Nu ligger jag i soffan och vilar medan stackars A får lägga K. Vad det än är, trots, en fas eller utveckling, så är det inte kul. Det är bara mamma som duger och sova går inte oavsett vem som lägger henne. Allra värst blir det sådana här dagar när jag ansträngt mig för att göra något kul. Det suger lixom musten ur en att göra något lite extra då, när "betalningen" man får är en obstinat grinig liten tjej...

En vecka kvar till sportlov, då ska vi umgås tills hon kräks på mig ;-)


Kommentarer
Lillasyster

Jättefin tavla ❤️

2014-02-15 @ 04:14:15
Emma

fin tavla! :)

2014-02-19 @ 10:49:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

.

RSS 2.0